De ce lipsesc niște date sau nu au fost salvate?

În mod implicit, tot ce introduci în editorul de CV-uri sau scrisori de intenție se salvează imediat. Nu trebuie să faci clic pe Salvare pentru a salva conținutul. Pe baza noii funcții de redactare a CV-urilor offline, în cazul în care are loc deconectarea de la internet, utilizatorii vor fi înștiințați și toate datele modificate vor fi salvate chiar și când conexiunea la internet este întreruptă. După ce conexiunea se restabilește, utilizatorii vor vedea un mesaj prin care li se cere să continue editarea, iar datele salvate vor fi sincronizate cu serverul.

Când previzualizezi CV-ul sau scrisoarea de intenție, vei vedea săgeți în partea de sus cu care poți trece la pagina următoare. Vezi imaginea de mai jos.

Soluții pentru probleme

Dacă tot nu ai reușit să salvezi sau să găsești conținutul pe care l-ai adăugat, poți încerca și următoarele soluții:

  • Consultă panoul de bord pentru CV-uri sau scrisori de intenție și asigură-te că nu ai în față o versiune greșită a documentului.
  • Verifică dacă te-ai conectat cu adresa de e-mail corectă. Dacă inițial te-ai înscris la cvapp.ro cu Google, LinkedIn sau Facebook, atunci contul tău este creat cu adresa de e-mail pe care o folosești pe aceste platforme. 
  • Reîncarcă aplicația sau încearcă să te deconectezi și să te reconectezi.
  • Încearcă să creezi și să salvezi conținut în Chrome, browserul web care oferă cea mai mare compatibilitate cu aplicația noastră.

Dacă tot nu găsești date salvate sau dacă nu reușești să-ți salvezi CV-ul sau scrisoarea de intenție, contactează-ne. Poate la mijloc este o eroare sau poate reușim noi să identificăm problema și să recuperăm conținutul pierdut. Sperăm să te putem ajuta!